.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویر قاتلان داداشی در بازداشت پلیس

بررسی و تحقیقات پلیس نشان داد سه نفر سرنشینان یك دستگاه خودرو پراید با مرحوم روح الله داداشی درگیری لفظی پیدا كرده اند. 




قوی ترین مرد ایران وجهان كه فردی آرام و نرم خوی بود سعی می كند با سعه صدر و بدون درگیری موضوع را ختم كند اما ناگهان یكی از سه نفر سرنشین خودرو پراید با شیی برنده ای كه در دست داشت به روح الله داداشی نزدیك می شود و چند ضربه به گلو و سینه وی وارد می كند.

رییس پلیس استانهای تهران و البرز گفت: «متهم اصلی قتل مرحوم روح الله داداشی قویترین مردآهنین ایران و جهان شناسایی شد.»

به گزارش مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استانهای تهران و البرز، سردار علیرضا اكبرشاهی افزود: «به دنبال حادثه شنبه شب و قتل قویترین مردآهنین ایران و جهان در درگیری با سه جوان دركرج و متواری شدن عوامل حادثه، پلیس شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور كار ویژه قرار داد.»

وی بیان داشت: «سرانجام در كمتر از 24 ساعت دو نفر از متهمان شناسایی و دستگیر شدند كه با دستگیری این دو متهم، نفر سوم نیز صبح امروز دوشنبه شناسایی و به دام افتاد.»
 
اكبرشاهی گفت: «تحقیقات پلیس نشان داد كه نفر سوم دستگیر شده متهم اصلی قتل مرحوم روح الله داداشی است.»

وی اشاره ای به هویت متهم اصلی و همدستان وی در این حادثه نكرد. رییس پلیس استانهای تهران و البرز درباره جزییات شب حادثه قتل داداشی اظهار داشت: «در پی وقوع یك فقره درگیری خیابانی در منطقه 45 متری گلشهر كرج و گزارش این حادثه به پلیس، بلافاصله مأموران به منطقه مورد نظر اعزام شدند.»

وی ادامه داد: «بررسی و تحقیقات پلیس نشان داد سه نفر سرنشینان یك دستگاه خودرو پراید با مرحوم روح الله داداشی درگیری لفظی پیدا كرده اند.»

اكبرشاهی افزود: «قوی ترین مرد ایران وجهان كه فردی آرام و نرم خوی بود سعی می كند با سعه صدر و بدون درگیری موضوع را ختم كند اما ناگهان یكی از سه نفر سرنشین خودرو پراید با شیی برنده ای كه در دست داشت به روح الله داداشی نزدیك می شود و چند ضربه به گلو و سینه وی وارد می كند.»

فرمانده انتظامی استانهای تهران و البرز ادامه داد: «با مجروح شدن این قهرمان ملی و جهانی ، شهروندان بلافاصله او را به بیمارستان شهید آیت الله مدنی كرج انتقال می دهند اما متأسفانه به علت شدت جراحات وارده و پاره شدن شریان های حیاتی بدن، تلاش كادر پزشكی برای نجات جان وی بی نتیجه می ماند. 

اكبرشاهی گفت: «جزییات بیشتر پرونده این حادثه پس از تكمیل شدن تحقیقات پلیس ،متعاقبا اعلام می شود.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1390
آفرین بر دلاور مردان نیروی انتظامی و رشید کشورمون چقدر همه چی آرومه
عبداللهی 29 تير 1390
حقشان قصاصه تاجامعه ازشرشان امنیت داشته باشه...وفی القصاص حیاة یا اولی الباب.
واقع بین 29 تير 1390
ای کاش امنیت حاکم بود تا این قبیل درگیری ها اصلاً پیش نیاید.
SHAHRAM 29 تير 1390
راستی جریان عروسی و تجاوز تو اصفهان بعدش شیراز بعدش گرگان بعدش تهران بعدش کرج بعدش.......................................... چی شد.؟
حجگها 30 تير 1390
تا اين قانون رو ما داريم هنوز كو ازاين كشته ها در راه زياد است.قانون ميگويد شمابكش بعد از چند مدت رضايت و بخشش.پول همه چيز را درست ميكند زمانه هم فراموشي.بكشين خيالتان راحت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.